neemt je mee
Grote Moskee, Muscat
Havenstad Sur
Schildpadden bij Ras Al Jinz
Wadi Bani Khalid
Logeren in Wahiba Sands

Woestijnen & Schildpadden in Oman

Privéreis | dagen v.a.
i
Prijs p.p. gebaseerd op:
Vertrekdatum
Reisduur
dagen
Aantal personen
2 volwassenen
Speciale meivakantie reis!
Verblijf in een goede hotels met ontbijt
Inclusief 4WD tijdens rondreis en drop-off kosten
Logeren in de prachtige Wahibi Sands
Reuze schildpadden zien op het strand van Ras Al Jinz
Heerlijke stranddagen in een viersterrenhotel in Mussanah

-+ Dagprogramma

-Sluiten+Open
DAG
01

Dag 1 Amsterdam - Muscat

Vandaag vliegt u naar de hoofdstad van Oman, Muscat. Waar u de volgende ochtend vroeg aankomt.

DAG
02

Dag 2 Muscat

Na aankomst op de luchthaven van Muscat, wordt u verwelkomd door een chauffeur die u naar uw hotel in Muscat brengt. In de loop van de dag wordt uw 4WD afgeleverd, waarna u een stadstour kunt maken. Deze start bij de Grand Mosque, aan de rand van de stad. Deze prachtige moskee is zeker een bezoekje waard. Vervolgens rijdt u naar het paleis en het oude fort, gebouwd door de Portugezen. Aan het einde van de middag bezoekt u de oude Zouk aan de haven. Wandel door de kleine straatjes en geniet van het dagelijkse leven. Overnachting in Muscat.

DAG
03

Dag 3 Muscat - Coastal Road - Ras Al Hadd (ca. 300 km)

Vandaag adviseren wij u om vroeg te vertrekken. Via de prachtige kustroute rijdt u richting Fins Beach. Een mooie weg met prachtige vergezichten, ruige rotsen en azuurblauwe zee. Op het mooie, witte zandstrand van Finns Beach kunt u een stop maken, zodat u even een lekkere duik in zee kan nemen. U vervolgt de weg naar één van de mooiste Wadi’s van het land; Wadi Shab. Een perfecte locatie om te lunchen, waarna u een (lange) wandeling de Wadi in kunt maken, waarbij u aan het einde een duik kunt nemen in een van de waterpools. Na een picknick lunch rijdt u verder naar Ras Al Hadd, waar u in de vooravond aan zult komen in uw hotel, dat op enkele kilometers van het Nationale Park ligt. Om 21.00 uur ’s avonds rijdt u dan naar de entree van het park. Hier kunt u vele reuzenschildpadden van heel dichtbij op het strand zien broeden en/of kleine schildpadjes richting zee zien kruipen.

DAG
04

Dag 4 Ras Al Hadd - Wadi Bani Khalid - Wahibi Sands (ca. 180 km)

Na het ontbijt rijdt u terug naar Sur, waar u de oude vissershaven kunt bezoeken en u kunt zien hoe de traditionele dhow’s nog steeds met de hand worden gemaakt. Hierna vervolgt u uw weg naar Wadi Bani Khalid. Een van de grootste en misschien wel de mooiste groene Wadi in deze regio. U heeft hier de mogelijkheid een duik te maken, alvorens u doorrijdt naar de entree van de woestijn op slecht 40 kilometer afstand. Vanaf hier rijdt u richting uw tentenkamp. Hier logeert u in een tent of in een vast onderkomen, en kunt u genieten van een prachtige sterrenhemel.

DAG
05

Dag 5 Wahibi Sands - Mussanah (ca. 280 km)

Na het ontbijt en wellicht een kamelentocht verlaat u de woestijn en rijdt u op uw gemak naar het kustplaatsje Mussanah. De komende dagen is het heerlijk genieten in een comfortabel viersterrenhotel. Bij aankomst in het hotel levert u de huurauto in.

DAG
06

Dag 6 t/m 9 Mussanah

Deze dagen staan in het teken van alleen maar heerlijk genieten aan het strand of aan het zwembad in Mussanah. Het Millenium Resort, ligt aan een prachtig privé strand aan de Golf van Oman en wordt omringd door landschapstuinen. Werk aan uw swing op de 18-hole golfbaan, geniet van één van de beschikbare behandelingen in de heerlijke Zayna Spa of geniet aan het heerlijke zwembad waarover het resort beschikt. Duikliefhebbers kunnen hier hun hart ophalen. Tevens kunt u hier leuke snorkelexcursies maken.

DAG
09

Dag 10 Vertrek Muscat

Vannacht wordt u naar de luchthaven gebracht en komt er een eind aan uw schitterende reis door Oman.

Let op:

Door technische en/of organisatorische redenen kan van de route en/of volgorde van de rondreis worden afgeweken.

Bekijk complete dagprogrammaSluit complete dagprogramma
+Verlengen
( 0 optie )
Open+
+Extras
( 0 optie )
Open+
dagen Woestijnen & Schildpadden in Oman: altijd de beste prijs
Bewaar reis Boek nu
Intercontinentale vluchten
Luchthaventaxen en heffingen, brandstofheffing, en veiligheidstoeslagen.

Inclusief

Transfer luchthaven – hotel Muscat v.v.
4WD, cat. E van dag 2 t/m 5
Overnachtingen in goede middenklasse hotels
Overnachting in de woestijn, Wahibi Sands
Iedere dag ontbijt van dag 3 t/m 10
Diner dag 3 en 4
Aflever- en ophaalkosten van de huurauto en 800 kilometer
Wegenkaart en informatiemap van Oman
Meet & Greet op de luchthaven van Muscat

Exclusief

Calamiteitenfonds: € 2,50 per boeking
Reserveringskosten: € 25 per boeking

+- Vervoersopties ter plaatse

( 1 optie )+Open-Sluiten
5-persoons of soortgelijke auto
meerprijs
Volwassenen/kinderen
Vierwiel aangedreven
Koffers/tassen
Automaat
Aantal deuren
Airco
dagen Woestijnen & Schildpadden in Oman: altijd de beste prijs
Bewaar reis Boek nu

Dagprogramma

DAG
01

Dag 1 Amsterdam - Muscat

Vandaag vliegt u naar de hoofdstad van Oman, Muscat. Waar u de volgende ochtend vroeg aankomt.

DAG
02

Dag 2 Muscat

Na aankomst op de luchthaven van Muscat, wordt u verwelkomd door een chauffeur die u naar uw hotel in Muscat brengt. In de loop van de dag wordt uw 4WD afgeleverd, waarna u een stadstour kunt maken. Deze start bij de Grand Mosque, aan de rand van de stad. Deze prachtige moskee is zeker een bezoekje waard. Vervolgens rijdt u naar het paleis en het oude fort, gebouwd door de Portugezen. Aan het einde van de middag bezoekt u de oude Zouk aan de haven. Wandel door de kleine straatjes en geniet van het dagelijkse leven. Overnachting in Muscat.

DAG
03

Dag 3 Muscat - Coastal Road - Ras Al Hadd (ca. 300 km)

Vandaag adviseren wij u om vroeg te vertrekken. Via de prachtige kustroute rijdt u richting Fins Beach. Een mooie weg met prachtige vergezichten, ruige rotsen en azuurblauwe zee. Op het mooie, witte zandstrand van Finns Beach kunt u een stop maken, zodat u even een lekkere duik in zee kan nemen. U vervolgt de weg naar één van de mooiste Wadi’s van het land; Wadi Shab. Een perfecte locatie om te lunchen, waarna u een (lange) wandeling de Wadi in kunt maken, waarbij u aan het einde een duik kunt nemen in een van de waterpools. Na een picknick lunch rijdt u verder naar Ras Al Hadd, waar u in de vooravond aan zult komen in uw hotel, dat op enkele kilometers van het Nationale Park ligt. Om 21.00 uur ’s avonds rijdt u dan naar de entree van het park. Hier kunt u vele reuzenschildpadden van heel dichtbij op het strand zien broeden en/of kleine schildpadjes richting zee zien kruipen.

DAG
04

Dag 4 Ras Al Hadd - Wadi Bani Khalid - Wahibi Sands (ca. 180 km)

Na het ontbijt rijdt u terug naar Sur, waar u de oude vissershaven kunt bezoeken en u kunt zien hoe de traditionele dhow’s nog steeds met de hand worden gemaakt. Hierna vervolgt u uw weg naar Wadi Bani Khalid. Een van de grootste en misschien wel de mooiste groene Wadi in deze regio. U heeft hier de mogelijkheid een duik te maken, alvorens u doorrijdt naar de entree van de woestijn op slecht 40 kilometer afstand. Vanaf hier rijdt u richting uw tentenkamp. Hier logeert u in een tent of in een vast onderkomen, en kunt u genieten van een prachtige sterrenhemel.

DAG
05

Dag 5 Wahibi Sands - Mussanah (ca. 280 km)

Na het ontbijt en wellicht een kamelentocht verlaat u de woestijn en rijdt u op uw gemak naar het kustplaatsje Mussanah. De komende dagen is het heerlijk genieten in een comfortabel viersterrenhotel. Bij aankomst in het hotel levert u de huurauto in.

DAG
06

Dag 6 t/m 9 Mussanah

Deze dagen staan in het teken van alleen maar heerlijk genieten aan het strand of aan het zwembad in Mussanah. Het Millenium Resort, ligt aan een prachtig privé strand aan de Golf van Oman en wordt omringd door landschapstuinen. Werk aan uw swing op de 18-hole golfbaan, geniet van één van de beschikbare behandelingen in de heerlijke Zayna Spa of geniet aan het heerlijke zwembad waarover het resort beschikt. Duikliefhebbers kunnen hier hun hart ophalen. Tevens kunt u hier leuke snorkelexcursies maken.

DAG
09

Dag 10 Vertrek Muscat

Vannacht wordt u naar de luchthaven gebracht en komt er een eind aan uw schitterende reis door Oman.

Let op:

Door technische en/of organisatorische redenen kan van de route en/of volgorde van de rondreis worden afgeweken.

+Verlengen
( 0 optie )
Open+
+ Vluchtinfo
Open +
+Extras
( 0 optie )
Open+
dagen Woestijnen & Schildpadden in Oman: altijd de beste prijs
Verlengen
dagen Woestijnen & Schildpadden in Oman: altijd de beste prijs
Bewaar reis Boek nu
Extras
dagen Woestijnen & Schildpadden in Oman: altijd de beste prijs

Praktische informatie

+- Reisprogramma

+ Open - Sluiten

Kinderkorting arrangement

Kinderen van 2 t/m 11 jaar krijgen € 190 korting op het reisgedeelte. Kinderen (max. 1) dienen wel op de kamer van de ouders te verblijven en slapen op een bijzetbed.

Huurauto

In de huurprijs van de 4WD (cat. E) is 800 kilometer inclusief de prijs. Als u meer kilometers rijdt, zullen deze ter plaatsen moeten worden betaald. De kosten zijn 0.25 USD per extra kilometer.
De aflever- en ophaalkosten van de huurauto zitten in de prijs. Voor alle andere informatie over de huurauto verwijzen wij u naar het kopje 'vervoer' hier staan alle voorwaarden van de huurauto.

Chauffeur en gids

U kunt deze rondreis ook met een chauffeur en zelfs met een Engelssprekende gids maken. Kijk voor meer informatie onder het tabblad ‘opties’.

+ Vluchtinfo
Open +

+- FAQ

+ Open - Sluiten

Een reis boeken bij NRV

Informatie omtrent uw reis

Belangrijke informatie

Belangrijke documenten

+Op welke wijze ontvangen wij onze boekingsbevestiging en andere belangrijke informatie?

Uw boekingsbevestiging annex factuur zult u per e-mail van ons ontvangen, net als de reisbescheiden en overige belangrijke informatie.

+Reizen met kinderen

Het is mogelijk dat de autoriteiten van de bestemming die u bezoekt nadere vereisten stellen in geval ouders met minderjarige kinderen reizen. Dit kan ook het geval zijn wanneer één ouder met een kind reist. Ook in dit geval bent u er zelf voor verantwoordelijk dat u in het bezit bent van de juiste documenten om te kunnen reizen. NRV kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

+Aan welke vereisten dient mijn paspoort te voldoen?

U bent zelf verantwoordelijk voor een geldig paspoort en de vereiste reisdocumenten, zoals een visum (indien van toepassing). Voor de meeste bestemmingen dient uw paspoort bij thuiskomst nog zes maanden geldig te zijn. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de land-/ reisinformatie op NRV.nl. Tevens kunt u de ambassade/ het consulaat raadplegen om u te laten informeren over de specifieke vereisten.

+Heb ik voor mijn bestemming een visum nodig?

Voor reizen naar vele landen is een visum verplicht. Bij de landeninformatie van het betreffende land kunt u hier meer informatie over vinden. Voor bepaalde landen dient u dit visum reeds in Nederland aan te vragen. NRV biedt u de mogelijkheid om tegen een gereduceerd tarief het visum aan te vragen via het CIBT. Klik hier voor meer informatie.

Uiteraard kunt u ook zelf het visum regelen. Indien u zelf uw visum aanvraagt, kunt u contact opnemen met de betreffende ambassade of het consulaat.

Voor welke vorm van visumaanvraag u ook kiest, u bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig verkrijgen van een visum. NRV is niet aansprakelijk voor de eventuele kosten die voortvloeien uit het feit dat u niet in het bezit bent van een correct visum.

+Wanneer ontvang ik mijn reisbescheiden?

Uw reisbescheiden ontvangt u ongeveer tien tot zeven dagen voor vertrek. De reisbescheiden bevat belangrijke informatie zoals uw e-tickets, de contactgegevens van NRV en onze lokale partner, de hotellijst en de vouchers. Uw reisbescheiden ontvangt u per e-mail.

+Wat zijn e-tickets?

Een e-ticket is een elektronisch ticket. Uw e-ticket is het bewijs van uw geboekte vlucht en zult u per e-mail bij de reisbescheiden ontvangen.

Voorbereiding op uw reis

+Waar vind ik informatie over mijn reis?

Op onze website treft u heel veel informatie over onze reizen en reisonderdelen aan. Wanneer u op de door u gewenste reis of het door u gewenste reisonderdeel klikt, zult u een uitgebreide beschrijving van het programma/ reisonderdeel aantreffen, een overzicht van de onderdelen die inbegrepen zijn, extra informatie behorende bij de reis/ het reisonderdeel, eventuele extra opties, zoals upgrades en verlengingen, en ervaringen van NRV reizigers die u voor zijn gegaan. Tevens treft u bij onze reizen een overzicht van de voorbeeldhotels aan en de optionele excursiemogelijkheden ter plaatse.

+Moet ik nog speciale gezondheidsmaatregelen treffen?

Uiteraard is het van groot belang dat u zich goed voorbereidt wanneer u een verre reis gaat maken. Voor de voorbereiding van uw reis kunt u onder andere onze website raadplegen. Onder de land-/ reisinformatie staat altijd een kopje 'Gezondheid & Vaccinaties' opgenomen om u zo goed mogelijk te kunnen informeren.

Wij adviseren u altijd een deskundige te raadplegen wat betreft de benodigde vaccinaties. Dit kan bij de GGD, uw huisarts of bijvoorbeeld via thuisvaccinatie.nl.

Bij het maken van een verre reis is het aan te raden middelen tegen uitdroging, reisziekte, diarree of verstopping mee te nemen in uw toilettas. Dergelijke artikelen vindt u bijvoorbeeld op veiligopreiswinkel.nl.

Let u altijd op de kwaliteit van het drinkwater. Het verdient aanbeveling steeds gezuiverd water in flessen te kopen.

+Kan ik online inchecken voor mijn vlucht?

Of u online kunt inchecken voor uw vlucht hangt af van de luchtvaartmaatschappij waarmee u vliegt. Bij de meeste luchtvaartmaatschappijen is het inmiddels vanaf 24 uur voor vertrek mogelijk om online in te checken zodat u op de luchthaven alleen nog maar uw bagage hoeft af te geven. Helaas is het voor groepsreizen niet altijd mogelijk om online in te checken.

Check hier of uw luchtvaartmaatschappij erbij zit.

+Wanneer dien ik aanwezig te zijn op de luchthaven?

Wij adviseren u om minimaal 2,5 uur voor vertrek op Schiphol aanwezig te zijn. Houd u rekening met drukte op de wegen en op het spoor richting Schiphol. Houd u er tevens rekening mee dat u na de check-in nog de paspoort- en veiligheidsformaliteiten dient te doorlopen en dat de afstand van de check-in balie naar uw gate groot kan zijn, wat ook de nodige tijd in beslag kan nemen.

Tijdens uw reis

+Word ik bij aankomst op Schiphol verwelkomd?

NRV heeft geen balie op Schiphol. U zult dan ook niet op Schiphol voorafgaand aan uw vlucht door één van onze medewerkers worden verwelkomd. Uw e-tickets heeft u reeds per e-mail ontvangen zodat u zelf kunt bepalen hoelang van te voren u op Schiphol wenst te arriveren. Wij raden u overigens wel aan om tijdig aanwezig te zijn op Schiphol om zodoende eventuele risico's uit te sluiten.

+De reis verloopt niet zoals verwacht. Wat moet ik nu doen?

Ondanks onze inspanningen om uw reis helemaal naar tevredenheid uit te voeren, kan het voorkomen dat tijdens uw reis iets niet naar wens is. Mocht dit het geval zijn dan vragen wij u dit reeds op de bestemming kenbaar te maken bij uw reisleiding of onze lokale partner, zodat met uw persoonlijke wensen rekening kan worden gehouden en uw reis alsnog naar tevredenheid kan plaatsvinden. Mocht het ter plaatse niet naar tevredenheid worden opgelost dan verzoeken wij u contact op te nemen met ons zodat wij in de mogelijkheid worden gesteld uw klachten op te lossen; achteraf is dit immers veelal niet meer mogelijk. Mocht u na afloop van uw reis bepaalde zaken onder onze aandacht willen brengen, dan kunt u dit schriftelijk doen. Klik hier voor het
Contactformulier Afdeling Kwaliteitszorg. Onze Afdeling Kwaliteitszorg zal vervolgens contact met u opnemen.

+Word ik bij aankomst op de bestemming verwelkomd?

Of u bij aankomst op de bestemming zal worden verwelkomd door onze plaatselijke vertegenwoordiger hangt af van de reis/ het reisonderdeel dat u bij ons heeft geboekt. Indien u bij aankomst zal worden verwelkomd, staat dit expliciet in de beschrijving van uw reis opgenomen.

+Waar kan ik ter plaatse terecht in geval van vragen?

In geval van vragen kunt u ter plaatse terecht bij uw chauffeur of gids. Wanneer deze uw vragen niet kunnen beantwoorden of wanneer u niet door reisleiding wordt begeleid, adviseren wij u contact op te nemen met ons lokale agentschap. De contactnummers van onze contactpersoon ter plaatse staat altijd aangegeven in uw reisbescheiden. Mocht uw vraag niet afdoende zijn beantwoord dan kunt u uiteraard ook contact opnemen met NRV. Houd u rekening met het tijdsverschil. Alleen in geval van nood zijn wij 24 uur per dag (telefonisch) bereikbaar.

Na afloop van uw reis

+Waarom wordt na afloop van de reis een enquête toegestuurd?

Na afloop van de reis vragen wij u een enquête in te vullen waarin u uw bevindingen over uw reis kenbaar kunt maken. Op deze manier kunnen wij onze kwaliteitsnormen handhaven en deze aan u als reiziger garanderen. De enquêtes zullen intern door ons worden verwerkt en indien nodig dan wel wenselijk, zullen aanpassingen worden gemaakt om de uitvoering van de reis te bevorderen.

Naast het invullen van de enquête kunt u tevens leuke weetjes aan ons doorgeven of andere relevante informatie over uw reis/ bestemming. Voor de moeite die u neemt om de enquête in te vullen en om overige informatie naar ons op te sturen, ontvangt u NRV Reispunten waarmee u kunt sparen voor korting op een toekomstige reis.

+Hoe kan ik mijn reiservaringen kenbaar maken?

Uw bevindingen kunt u op verschillende manieren aan ons kenbaar maken. Zo ontvangt u a afloop van uw reis een enquête waarin u uw bevindingen kunt weergeven, kunt u een kort verslag maken van bijvoorbeeld de accommodaties waarin u bent verbleven en de excursies die u heeft gedaan. Voorts kunt u een uitgebreid reisverslag maken die wij vervolgens bij de betreffende reis op onze website plaatsen: toekomstige reizigers kunnen dan alvast een voorproefje krijgen op hetgeen hen te wachten staat.

Mocht u reiservaringen willen delen waarop u graag een reactie wilt ontvangen dan kunt u dit opnemen met onze Afdeling Kwaliteitszorg. Klik hier voor het formulier om uw bevindingen kenbaar te maken

+Ik heb een klacht over mijn reis. Waar moet ik deze indienen?

Wanneer u een klacht heeft over uw reis dan vragen wij u dit reeds op de bestemming kenbaar te maken bij uw reisleiding of onze lokale partner, zodat met uw persoonlijke wensen rekening kan worden gehouden en uw reis alsnog naar tevredenheid kan plaatsvinden. Mocht het ter plaatse niet naar tevredenheid worden opgelost dan verzoeken wij u contact op te nemen met NRV in Nederland zodat wij in de mogelijkheid worden gesteld uw klachten op te lossen; achteraf is dit immers veelal niet meer mogelijk. Mocht u na afloop van uw reis bepaalde zaken onder onze aandacht willen brengen, dan kunt u dit schriftelijk doen. Klik hier voor het
Contactformulier Afdeling Kwaliteitszorg. Onze Afdeling Kwaliteitszorg zal vervolgens contact met u opnemen.

Algemeen

+Wie is NRV?

NRV biedt een zeer uitgebreid aanbod van groeps- en privéreizen en zelf samenstel reizen naar bestemmingen in Azië, Midden-Oosten, Afrika, Latijns-Amerika en de Verenigde Staten.

Reizen met NRV betekent comfortabel op vakantie gaan. Onze rondreizen hebben wij met zorg samengesteld en bevatten een evenwichtige mix tussen cultuur en natuur. Uiteraard laten wij u tijdens uw reis kennismaken met de hoogtepunten van de bestemming, verblijft u in sfeervolle drie- en viersterrenhotels, zullen wij er tijdens uw vakantie voor zorgen dat het u aan niets zal ontbreken en proberen we altijd een ‘local touch’ aan uw reis te geven, zodat u ook écht kennismaakt met de bestemming!

Niet alleen tijdens de reis, maar ook voorafgaand aan de reis en na afloop mag u veel service van ons verwachten. Zo vinden wij het onder andere belangrijk dat u goed geïnformeerd zal worden. U treft dan ook heel veel informatie op onze website: niet alleen over onze reizen, maar ook over de bestemming zelf, de hoogtepunten die u eigenlijk niet mag missen en allerhande zaken om u zo goed mogelijk voor te bereiden op uw verre reis. Ons contactcenter staat tijdens werkdagen en op zaterdag voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden, zowel per e-mail als telefonisch. En wilt u alvast in de stemming komen voor uw reis, meer weten over een bepaalde bestemming of nader kennismaken met NRV? Kom dan naar het NRV Reiscafé om één van onze sfeervolle en informatieve shows bij te wonen. Een goede voorbereiding en uniek in Nederland!

+Wat voor soort reizen biedt NRV?

NRV biedt reizen naar verre bestemmingen. Wij bieden zowel groepsreizen als privéreizen en zelf samenstel reizen aan.

+Wat is het NRV Reiscafé?

Het NRV Reiscafé is het eigen reistheater van NRV waar u van harte welkom bent voor het bijwonen van één van onze shows. Onder het genot van een drankje ontvangt u veel informatie over de door u gewenste bestemming, ziet u twee prachtige reisreportages en bestaat uiteraard voldoende de mogelijkheid om uw vragen te stellen.

Klik hier voor meer informatie over het NRV Reiscafé of voor het reserveren van uw plaatsen.

+Is NRV aangesloten bij de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds?

Bij NRV kunt u met een gerust hart uw vakantie boeken. Wij zijn namelijk aangesloten bij de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds, instanties die u als reiziger de meeste zekerheid geven.

Klik hier voor de Reisvoorwaarden en overige belangrijke informatie.

+Op welke manier kom ik in contact met NRV?

Wilt u contact opnemen met NRV? Klik hier om via het contactformulier uw vragen en/ of opmerkingen over ons reisaanbod, uw reservering of bijvoorbeeld onze website te stellen. Onze e-mails worden in de regel binnen 24 uur beantwoord.

Liever telefonisch contact? Van maandag tot en met vrijdag zijn wij van 9:00 uur tot 17:00 uur en op zaterdag tussen 9:00 tot 16:00 uur telefonisch bereikbaar op nummer 070-3076700. Wij beantwoorden graag uw vragen!

+Wat zijn de betalingscondities van NRV?

NRV hanteert de betalingsvoorwaarden van de ANVR Reisvoorwaarden. Dit betekent dat u bij boeking een aanbetaling dient te voldoen van 20% van de reissom. Het restant van de reissom dient uiterlijk zes weken voor de dag van vertrek door ons ontvangen te zijn.

Wanneer u gebruik maakt van een aanbieding kan het zijn dat wordt afgeweken van bovenstaande betalingsvoorwaarden. Dit staat altijd bij de betreffende aanbieding/ reis vermeld.

Website

+Wat is 'Mijn NRV'?

‘Mijn NRV’ is uw persoonlijke domein op NRV.nl waarmee u onder andere toegang heeft tot uw adresgegevens, boekingsgegevens en reisbescheiden. Verder kunt u binnen ‘Mijn NRV’ uw Reispuntensaldo raadplegen, foto's uploaden en bijvoorbeeld reisschema's maken.

Hoewel wij bij het weergeven van ‘Mijn NRV’ de grootste zorgvuldigheid betrachten, is het mogelijk dat er onvolkomenheden genoteerd staan. Voor deze en andere onvolkomenheden kan NRV niet aansprakelijk worden gesteld. Er kunnen dan ook geen rechten worden ontleend aan de inhoud van uw persoonlijke domein.

+Hoe vraag ik mijn wachtwoord voor Mijn NRV (opnieuw) aan?

Uw wachtwoord voor ‘Mijn NRV’ kunt u heel eenvoudig aanvragen.

+U bent nog niet als NRV klant geregistreerd:

Klikt u dan op 'Mijn NRV' en vervolgens op 'Ik wil me registreren als nieuwe klant'. U dient dan uw persoonlijke gegevens in te voeren en ontvangt nadat u de registratie voltooid heeft, een e-mail op het opgegeven e-mailadres. Hierin staat uw wachtwoord aangegeven en kunt u voortaan inloggen op onze website.

+Heeft u al een registratie op Mijn NRV, maar bent u uw wachtwoord vergeten?

Dan kunt u op 'Wachtwoord vergeten' klikken en dient u uw e-mailadres en verificatiecode in te voeren. U ontvangt dan een e-mail met uw wachtwoord waarmee u weer kunt inloggen op ‘Mijn NRV’.

+Kan ik mijn wachtwoord voor Mijn NRV wijzigen?

Uw wachtwoord van ‘Mijn NRV’ wijzigen, gaat heel eenvoudig. Log in met uw e-mailadres en het bestaande wachtwoord. U komt vervolgens in 'Mijn Gegevens'. Door op 'Wachtwoord wijzigen' te klikken, kunt u uw bestaande wachtwoord aanpassen naar een door u gewenst wachtwoord.

+Wat zijn Reispunten?

Bij NRV kunt u sparen voor Reispunten waarmee u tot maar liefst € 100,- korting op uw toekomstige boeking kunt verdienen. Reispunten sparen, doet u heel eenvoudig: door ons te helpen onze informatie op onze website zo up to date mogelijk te houden, kunt u Reispunten verdienen. Reispunten ontvangt u onder meer voor het aanleveren van reisverslagen, vakantievideo’s of leuke tips over één van onze bestemmingen!

Klik hier voor meer informatie over NRV Reispunten .

http://www.nrv.nl/info/reispunten

+Hoe word ik lid van de nieuwsbrief?

Op onze website kunt u zich heel eenvoudig aanmelden voor onze nieuwsbrief. Klik in het rechtermenu op 'Nieuwsbrief', registreer uw gegevens en u bent direct geabonneerd op onze nieuwsbrief waarmee u periodiek op de hoogte zult worden gehouden van onze speciale acties, mooie aanbiedingen en overig reisnieuws.

dagen Woestijnen & Schildpadden in Oman: altijd de beste prijs
Bewaar reis Boek nu
Bewaar reis Boek nu

Reisroute per dag

01Dag 1 Amsterdam - Muscat

02Dag 2 Muscat

03Dag 3 Muscat - Coastal Road - Ras Al Hadd (ca. 300 km)

04Dag 4 Ras Al Hadd - Wadi Bani Khalid - Wahibi Sands (ca. 180 km)

05Dag 5 Wahibi Sands - Mussanah (ca. 280 km)

06Dag 6 t/m 9 Mussanah

09Dag 10 Vertrek Muscat

 

Op de hoogte blijven van acties en mis nooit een aanbieding!

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Reiscafé op 14 januari 2017

Kom meer te weten over de volgende bestemmingen:
Sri Lanka, Indonesië, Zuid-Afrika en Vietnam